Oppkjøring til ny River cup snart igang igjen?

Øverbygdas råeste fotballturnering
Brugeravatar
mrprelude
Site Admin
Site Admin
IndlægCOLON 373
TilmeldtCOLON 04 maj 2005, 15:58
Geografisk stedCOLON Kauto
CONTACTCOLON

Oppkjøring til ny River cup snart igang igjen?

Indlæg af mrprelude »

Har gutta startet med trening til sommerens høydare, eller?
Jeg har byttet ut brus og potetgull med jus og gulrøtter... :lol:
Også har jeg funnet frem skiene, men blitt lite sne under dem enda. Jaja, har hvertfall begynt å tenke på at man burde bevege seg litt mer frem mot sommeren.

Moro blir det lell! :)

van bomber
VIP medlem
VIP medlem
IndlægCOLON 429
TilmeldtCOLON 05 maj 2005, 16:30

Indlæg af van bomber »

Jeg har smurt rullatoren, i det minste.

Ayala
Super VIP
Super VIP
IndlægCOLON 656
TilmeldtCOLON 31 maj 2005, 15:42
Geografisk stedCOLON Romsa

Indlæg af Ayala »

Eg drikker tran pluss at eg injisere det i leddan så de skal løsne litt :)
Ayala The Ugly :D

van bomber
VIP medlem
VIP medlem
IndlægCOLON 429
TilmeldtCOLON 05 maj 2005, 16:30

Indlæg af van bomber »

Ser ut at jeg kan slappe av med opptreninga, da det ikke blir kauto i sommer.

Ronald
Super VIP
Super VIP
IndlægCOLON 911
TilmeldtCOLON 20 maj 2005, 08:28

Indlæg af Ronald »

nå har ikke rivercup gjengen vært kjent for å overdrive med treninger/oppkjøringer.
Særlig nå når mesteparten av gjengen er over "ungdomsårene" så må oppkjøringa begrenses, så man klarer å restituere seg igjen til selve kampdagen.
Jeg for min del kommer ikke til å røre på meg de siste 5-6 dagene før kampdagen, helst bare sove så mye som overhodet mulig og sitte foran dataen.

Brugeravatar
mrprelude
Site Admin
Site Admin
IndlægCOLON 373
TilmeldtCOLON 04 maj 2005, 15:58
Geografisk stedCOLON Kauto
CONTACTCOLON

Indlæg af mrprelude »

Jeg sykler hver dag jeg... :lol:

Brugeravatar
LL
Chief Executive President of the Board
IndlægCOLON 805
TilmeldtCOLON 06 maj 2005, 00:02

Indlæg af LL »

Svein Isak fortalte at han begynner med oppkjøringa en dag i neste uke, og en uke før cupen passer jo utmerket, da når man ihvertfall ikke bli overtrent. 8)

miaeira
VIP medlem
VIP medlem
IndlægCOLON 260
TilmeldtCOLON 06 mar 2006, 17:45

Indlæg af miaeira »

Ronald skrevCOLONnå har ikke rivercup gjengen vært kjent for å overdrive med treninger/oppkjøringer.
Særlig nå når mesteparten av gjengen er over "ungdomsårene" så må oppkjøringa begrenses, så man klarer å restituere seg igjen til selve kampdagen.
Jeg for min del kommer ikke til å røre på meg de siste 5-6 dagene før kampdagen, helst bare sove så mye som overhodet mulig og sitte foran dataen.
jaha skuvllavielja... trur du trene i d skjulte, du sa jo at kofta var blitt liten, men nu ser jeg at du har den på dæ igjen. trent deg inn i den igjen ? :twisted: trening gjør underverker :D
Stevie :p

Ronald
Super VIP
Super VIP
IndlægCOLON 911
TilmeldtCOLON 20 maj 2005, 08:28

Indlæg af Ronald »

faens kofte, busted :x stemmer det skuvlaviellja, prøver å trene i det skjulte. Satser på å prikke inn storformen til lørdag :)

Brugeravatar
LL
IndlægCOLON 805

Indlæg af LL »

Jaja skuvlavieljjat, det blir spennende i år, æ føler at alle har en fair sjanse til å vinne i år.
Når det gjelder dokkers lag, så kan det være at mia sitt lag blir for defensivt med både mia og oj på samme lag, mens Ronald sitt lag kan bli for offensivt, ingen av de tre har defensive fibre i kroppen så der kan det komme mange baklengsmål, men igjen så kan de score utrolig mye.

Og når det gjelder mitt lag, så er det perfekt! Æ og Morten har spilt mye på lag før og når vi itillegg fikk beazejeaggis desidert beste spiller på våres lag, ja da lukter det gull! :twisted:
Senest rettet af 1 LL, rettet i alt 24 gange.

miaeira
VIP medlem
VIP medlem
IndlægCOLON 260

Indlæg af miaeira »

LL skrevCOLONJaja skuvlavieljjat, det blir spennende i år, æ føler at alle har en fair sjanse til å vinne i år.
Når det gjelder dokkers lag, så kan det være at mia sitt lag blir for defensivt med både mia og oj på samme lag, mens Ronald sitt lag kan bli for offensivt, ingen av de tre har defensive fibre i kroppen så der kan det komme mange baklengsmål, men igjen så kan de score utrolig mye.

Og når det gjelder mitt lag, så er det perfekt! Æ og Morten har spilt mye på lag før og når vi itillegg fikk beazejeaggis desidert beste spillet på våres lag, ja da lukter det gull! :twisted:
d e bra at du har trua:) Synd at dere tape mot oss selv med Beazejeaggis "beste" spiller med i laget :P

Brugeravatar
LL
IndlægCOLON 805

Indlæg af LL »

mia, det er lov å drømme!
Tror det blir en jevn spilt kamp hvor Jr. dukker opp i siste spilleminutt og putter det avgjørende målet, slik er det å ha en så god spiller på laget, han kan avgjøre jevne kamper alene. 8)

miaeira
VIP medlem
VIP medlem
IndlægCOLON 260

Indlæg af miaeira »

LL skrevCOLONmia, det er lov å drømme!
Tror det blir en jevn spilt kamp hvor Jr. dukker opp i siste spilleminutt og putter det avgjørende målet, slik er det å ha en så god spiller på laget, han kan avgjøre jevne kamper alene. 8)
ja d e lov å drømme LL:D blir ik såååjevn vettu:) rune har no putta 5 før dere får 1 sjangse ;)

BUTTON_TOPIC_LOCKED